1. Reden wir miteinander ...

Liebe(r) Gast, tausche dich mit uns über die Themen aus, die dich gerade beschäftigen. Falls du es aushältst zu erfahren, was Außenstehende darüber denken. ;-)

Information ausblenden

ab in den 2. ÜZ (Teil 4)

Dieses Thema im Forum "FORUM | Reden wir miteinander ..." wurde erstellt von Samsara, 8 Oktober 2007.

1. Lillly23

Lillly23 Gast-Teilnehmer/in

Nau do bin i owa gspaunt obs eihaut, i hoffs, jetzt woart i nau auf die Toge und hof de keman boid, weu so laung auf de Tant woarten is a ned supa!!

Bussale:hug::hug:

2. Ronja004

Ronja004 Gast-Teilnehmer/in

jojo - die tantn sein monchmol bled - a die echten! :hug:

Bussale - geh hetz wos tuan! Weil die Bebo isch a eingschlofn bei da Orbeit! :D

3. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

heut hab ich noch gar nicht gekotzt

nit amoi kreckt hots mi :D

hab brav an pfefferminztee und 2 butterstriezl gegessen
    schön langsam!!

de ronja speibt erst in 2 wochen - oba daun fix ;)

mich zwickts sogar manchmal wenn ich auf der seite lieg - ich schlaf überhaupt nit am bauch

2 stunden no - daun hob i die hälfte schon hinter mir :D

4. Ronja004

auf des freist di schon gell - wenn i kotz :D

5. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

neeeiiiiiinnn i do net :D

hab heut gefragt, ob ich eine ärztl. bestätigung für die 3 tage brauch
    ich soll krank in den tätigkeitsbericht eintragen und wenn vom lohnbüro eine am monatsende verlangt wird - dann schon :confused:

dann stellt mir mein arzt sicher keine mehr aus - wos glaubn den die?
    isch ma voll egal. gfrogt hob i und aus die maus:D

6. Lillly23

Schadenfreude ist die schönste Freude:D:D
    Na dann hoffe ich mal ihr könnt sie bei mir auch mal loslassen eure Schadenfreude:D:D!!

Bussale

7. Bez79

Bez79 Gast-Teilnehmer/in

Hallo, deaf i eich amol nerven????

I was ned i hob heit irgendwie die Panik, olle hom irgendwelche anzeichen, bei mir is überhaupt nix. (nur meine Brust spannt a bissl, is vor der mens aber a immer so gwesn)
    Bauchziehen hob i zwoa a bissale kobt aber jetzt überhaupt nimma, kaun a gaunz normal am Bauch schlofm do zwickt nix oder zwackt nix.
    Schlecht is ma a überhaupt ned.

Jetzt hob i scho a poa Beiträge glesn, wo sich der kleine Zwuck verabschiedet hot jetzt bin i a bissale (a bissale viel panisch) (Blutungen oder so hob i eh kane)

Hob grod mein Alten um an SS-Test gschickt wel i meine glei olle beim ersten mal Testen verbraucht hob weil ichs ned glaubt hob. (3Stk.)

Er sogt zwoa er versteht mi eh, aber i glaub fia a bissl depat holt a mi schon.

Finds ihr des ned a a bissale eigenartig, dass i goanix merk?

8. Lillly23

Du bist ned verruckt, du bist jo a lapali gegen mi.
    Ka aungst olas wiard guad geh, i druck dir de Dam du bist bestimmt SS und des wiarst a bleiben!:hug::hug::hug:

Bussale

9. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

deine anzeichen werden schon wieder kommen

bei mir haben sie auch tageweise total ausgesetzt und schwupp waren sie wieder da

ich dachte auch immer, hoffentlich kein abgang oder warum? wo sind die anzeichen??

übel war mir erst ab der 6.ssw!

ich glaub das alles in ordnung ist - wirst schon sehn :hug:

10. Bez79

Bez79 Gast-Teilnehmer/in

Danke für die aufbauenden Worte,
    i sollt vielleicht ned sovü im Internet umanaundasuachn.
    Do mocht ma si eh nua gaunz depad.
    Awa heit afnocht moch i no an Test don bin i vielleicht wieder a bissl beruhigter.

FA-Termin hob i nämlich erst am Di 16. und des zad si olles so!!

Hätt den Termin erst später krigt aber nächste Wochn am Do fliegen wir noch St. Petersburg fia a paar Tog und do hob i gsogt do mecht i scho das er sich des vorher anschaut. Hot die Assisdentin a verstaundn und mi no eingschom. (Mein FA is nämlich a fia 1 Wochn ned do jetzt homs a bissl an Stress.

11. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

sodale - koch grad TIROLERKNÖDL (ja ja die ronja hat mir an guster gmacht) :D

grünen salat noch dazu --lecker

hab heut zum 1. mal die salatschleuder ausprobiert - super ding muss ich sagen

jetzt lass ich mir noch ein bad ein und dann schau ma weiter

heut ist tote hose hier bei uns - wo steckt ihr alle :confused:

bin froh, dass ich den 1. arbeitstag schnell runtergebogen hab und noch dazu ohne speibn und reckn - ein traum - engerlhaft :love:

12. Ronja004

ma - moch des nit!!! do mochsch di fertig - weil des hon i a geton, des isch furchtbor - i bin no imma so konfus, dass i bei jedm klogong schau, ob woll koa bluat dabei is! deppetes internet!!!!! :mad:
    bei mir zwickts und ziehts woll imma no, ober es sein schon ruhephasen drin. zwickts, denk i ma, ma hoffntlich kimmt die regel, zwickts amol nit - denk i ma, ma hoffentlich passt olls! :D

i woa bis hetz auf shoppingtour mit mama und schwester in lienz - bin gonz schön k.o.!!! do merkt man die ss schon! :) beim h&m hon i mi zomreissn missn, dass i nit zuviel neugeborenengewand gschaut hon - woas jo noch koana davon! :D

13. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

super gwanderl hat der h&m - i hob a scho ausgiebig geluchst

i kauf ma dort sicha vor weihnachten no a paar sachen

und des kenn i::: wenns zwickt kennt jo wos nit stimma
    wenn nit zwickt stimmt sowieso wos nit

egal wie - und wo - oder warum heit nit - ma denkt de gaunze zeit noch

14. Ronja004

na gell - irgendwos passt holt nie! :D

hon grod tortellini mit spinat und ricotta gessn! superlecker worn de" :) en baby homs a gschmeckt! :)

mei mandl will mitn "sogn dass ma schwonga seim" a no a bissi wortn. oanfoch auf numma sicha gehen!

15. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

is jo a o.k.

so woa meine a - und jetzt dazöt ers kreiz und quer

bin oba erst in der 8 ssw - und er wollt a bis zur 12 ssw wortn

zzzz :D

klor denkt ma sich, jetzt is no ungewiss und kennt jo nau wos dazwischen kumma
    oba bledsinn - denk aun meine worte - du sogst das sicha a scho in 1 bis 2 wochen

so leg schnö meine knödln eini

16. Ronja004

i wollts eh nochm nächsten fa termin am 29.10 sogn. oda zumindest mitm mandl am we drauf. weil es isch für mi a feiner, wenn i mit die ondan drüba redn konn - mit meina älteren schwester zum beispiel (nit mit der, de hetz do isch - do heb i ma die ohrn zue) oda vom mandl sei schwester. oda a die mama. dahoam is a so bled, weil i dauernd einkafn foan muass fa die mama - und i mog des hetz oba nemma, weil i nimma schwa trogn will.
    wer ma sehen. wenn am 29.10 es :herz3: zu sehn ist, donn sog i´s sicha!

hetz hon i no a raffaello kugl und a karotte nochgschobm. mei freind hot heit schun gsog, i soll bitte nit 100kg in 7 monat aufefuttan! :D

17. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

nau sigscht das - des is nit leiwand wenn ma mit aundere zamwohnt und dauernd eingspannt wird

und für deine eltern ist es dann sicher auch ungut, wenn´s die zeit zurückdenken und
    die einkaufen gschickt hobn, und moch des und vielleicht a no des
    glaubst nit, dass die a schlechtes gwissn hobn werden?
    a mama wü jo a nur des beste für sei kind und würd di a sicha unterstützen
    jetzt kauns sie´s hoit nit....

18. Ronja004

eben - wills der mama schon sagen. wenigstens der mama - de hupft sicha auf und ob wennse hert dasse wieder oma wert und dasses kind im haus bleibt :D

beim papa woas is nit genau wie er reagiert! worscheinlich sog er nit viel, denk i mir. schwiemu freit sich sicha a volle, schwiegervota sog a nit viel worscheinlich - die boadn schwägerinnen hom sicha a gaude, dass da bruada endlich weitagetun hot, die ältere schwesta werd mi a bissl aufziehn - des isch a kälberische :D! und die oane schwester wat ma holt nur die negativn seitn ana ss und des lebens mit kind aufzähln - oba de frog i goa nit! :D ebm die älteste schwester is ärztin, do konn man monchmol wos frogn a!

19. Ronja004

der hot a feine sochn und goa nit so teuer:

www.babybutt.at

und mein kinderwogn hot der! :D

Diese Seite empfehlen

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden
  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden