1. Reden wir miteinander ...

Liebe(r) Gast, tausche dich mit uns über die Themen aus, die dich gerade beschäftigen. Falls du es aushältst zu erfahren, was Außenstehende darüber denken. ;-)

Information ausblenden

ab in den 2.üz (teil 3)

Dieses Thema im Forum "FORUM | Reden wir miteinander ..." wurde erstellt von bebo, 1 Oktober 2007.

1. lovelychild

lovelychild Gast-Teilnehmer/in

Morgen!

Es tut mir leid...ich bin seit gestern wieder arbeiten und da kann ich nicht reinschauen wenn der Chef immer madum krebst!

Und am Abend bin ich erst spät heimkommen und total fertig ins Bettchen!! Sorry! :)

Wird aber die nächsten Tage auch nicht besser werden bei mir! :rolleyes:

LG

2. Ronja004

Ronja004 Gast-Teilnehmer/in

guten moorgen :wave:

na, i sitz nimma aufn klo und i plärr a nit :D

i hon den babytest gemocht und da streifenisch noch 5 min weiß geblieben. nocha wollt i ihn wegschmeißn, hobs oba im licht no amol gonz genau ongschaut.

mir kimmt vor - i siecht do an sssssssseeeeeeeeeeeehhhhrrrr, wirklich fost nit erahnbaren eicht grauen schleier. konn oba einbildung a sein.
    donn hon i aus müllkübl an oltn test ausagsuacht um zu schaun, ob der nachträglich so an streifn hot - na der wor weiß.
    die 5 minutn sein schon seit ca 10 min um - hon oba den test do vor mir liegn und mir kimmt imma sicharer vor, dass do a leichter schatten nebm dem kontrollstreifn ischt.

entweder einbildung oder zu früh getestet. hob oba wieda a bissl bluat im schleim ghobt.

i kenn mi nimma aus! :confused:

3. Ronja004

plärrt des hetz olle?? :confused:

4. lenchen1982

lenchen1982 Gast-Teilnehmer/in

Ronja! Du muasch unbedingt morgen wieder testn!
    I druck da gonz fest die Daumen!

5. Ronja004

des moch i sowieso :D

aber mittlerweile siech i den strich eh a bissl

ui mi kribblts gonz durch :love:

hetz frog i mi - mir isch grod eingfolln, dass i um 4:00 a schon aufm klo wor - konn des wos ausmochn?
    und gestan am obnd hon i 2 lita tee getrunkn.

oba wieso des schleimige bluat?

6. Ronja004

7. Ronja004

i muas hetz in die stodt foan - hob jungunternehmerförderungsberatung :boes:

verflixxt - bebo, meld di amol!

8. lenchen1982

WEnn da Test eh so ausschaut wie des Foto, donnl bisch sicha SCHWONGA!!!!!!:love::love::love:

9. Ronja004

jo, oba hella

i woas nit wos i glabm soll

i probiers oanfoch morgen nochamol und am sonntog!

ui - i fühl mi komisch! :D

10. lenchen1982

Des werd des gscheitste sein!
    I wer meine Daumen so fest druckn, doss se gonz blau werdn!

11. Ronja004

:hug::hug::hug:

danke!

hob oba irgendwie a schlechtes gewissn dir gegenüber. hätt a gern, dass es bei dir einehaut. des muss fa di jo nix fein sein do zu lesn, dass i vielleicht ss bin!

:hug:

12. lenchen1982

Jetzt hersch oba auf!
    I gfrei mi für di!
    Brauchsch gorka schlechts Gwissn hom!:nono:
    Und mir gehts guat damit, bei mir werds holt erscht näxte Wochn schnaggl und donn kemma imma noch zomm kugln!
    Von Motrai bis Sonkt Veit:D Du rollsch donn oba, wal oba rolln isch leichta wia auffe rolln:D

13. -sandra85-

-sandra85- Gast-Teilnehmer/in

na das hört sich ja gar nicht mal so schlecht an :love:
    ich glaub das strichal wird noch stärker werden in den nächsten tagen wirst sehn!

14. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

bin schon do!!

also i bin ma sicha, dasst gestern zuviel getrunken hast, nit den 1. morgenurin genommen hast und heut auch noch a bissl zufüh war

ABER MORGEN mei schatzi :love:- schaut des gaunze schon anders aus :hug:
    ha i werd morgen meine glückwünsche schreiben und da bin i ma sicher!!

vielleicht isch des a schicksal - morgen is dein mandi daheim und dann könnts euch gleich im bett freuen:) heut wär´s eh nit so supa gwesen und am telefon wolltest erm eh nit bescheid gebn
    also morgen is der perfekte tag zum testen!

15. Bez79

Bez79 Gast-Teilnehmer/in

hetz frog i mi - mir isch grod eingfolln, dass i um 4:00 a schon aufm klo wor - konn des wos ausmochn?
    und gestan am obnd hon i 2 lita tee getrunkn.

Hallo Ronja,

bei die SS-Tests kenn i mi leider nid so guat aus, aber bei die Persona Teststäbchen steht dabei, dass ma den Urin nach der längsten schlafphase neman muaß. Steht sogoa dabei,
    wenn ma in da Nocht pissn muas und des Lampal no ned leicht, suü ma in an Becha pissen und in da Fria mid dem Testen.)
    Weü do die Hormone am Konzentriertesten san.

Hoffentlich sixt bolt a dicheres Strichal, druck da gonz fest die Dam!!!

16. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

so nachdem ich jetzt gscheit in die muschl gekotzt hab, werd ich in 10 min nach hause gehen
    endlich :D

heut ist mir den ganzen vormittag grausig schlecht :mad:

werd jetzt mit meiner mutter was gscheites essen fahren und anschliessend in den garten
    frische luft tanken tut sichalich gut.

sobald ich zuhause bin - meld i mi glei (ca. 16.00)

RONJA holt durch bis morgen :hug:
    wirst sehn do san sichalich 2 strichal

17. aniracs

aniracs Gast-Teilnehmer/in

Ronja

Du muasch unbedingt morgen wieder testen und gleich melden was los ist!!!!

wünsch es dir von gonzn herzen!!!!!!!!! :hug:

lg

Aniracs ;)

18. Ronja004

so, bin wieder dahom von lienz :wave:

jo - i bin eh gonz kribbelig, weil i so hoff, dass des strichl morgn a bissl mehr zu sehen ist.
    hon ma den test eh aufgeholtn und schau olle stund drauf um mi zu vergewissern ob i mi woll nit getäuscht hon! :D

werd morgen sowieso nochamol testen und dann erzähl i euch weiter.

@bebo - do mogscht recht hobm, ´s manndl isch a gonz neugierig drauf wie so a test funktionieren soll :D

19. Ronja004

wieso habmse uns schon wieder verschoben?:confused:

und warum bin ich immer allein da?:confused:

20. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

hallo:wave:

Diese Seite empfehlen

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden
  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden