1. Reden wir miteinander ...

Liebe(r) Gast, tausche dich mit uns über die Themen aus, die dich gerade beschäftigen. Falls du es aushältst zu erfahren, was Außenstehende darüber denken. ;-)

Information ausblenden

ab in den 2.üz (teil 3)

Dieses Thema im Forum "FORUM | Reden wir miteinander ..." wurde erstellt von bebo, 1 Oktober 2007.

1. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

HHHHHHHAAAAAAAALALLLLLLLLLLOOOOOOOOO

WIESO IST DENN DA KEINER :confused:

MÄDELS DIE RONJA UND ICH WUNDERN UNS WO IHR ALLE SEID?

WELCHE ENTSCHULDIGUNG HABT IHR FÜR EUER FERNBLEIBEN VORZUWEISEN? :D

2. Ronja004

Ronja004 Gast-Teilnehmer/in

WER KEINE ORDENTLICHE ENTSCHULDIGUNG HAT - DER FLIEGT AUSNAHMSLOS VON DER LISTE! :D

lenchen isch glab i auf am grillfest von der firma.

3. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

O.k lenchen ist entschuldigt

oba olle aundern nit

lilly isch in schönbrunn - de isch a entschuldigt follt ma grod ein

oba olle aundern nit

wia zwoa san richtige stubnhocka - de aundern fliegn liaba in der gegend umadum

jetzt miassn no a paar leibnitz butterkeksi draun glaubn und an frauenmanteltee trink i a grod. schmeckt zwoar nit ausgezeichnet, oba i trink earm jo für die gelbkörperhormone

4. Ronja004

ajo, die wilde isch in schönbrunn, genau!

mia seim ebm treue und nit verzweifelte hausfrauen und nit flottrige queschtan! :D

mei mama hot mir grod a palatschinke mit vanillesoß angeboten - sie hot gsog, des tat de blähungen neutralisieren! :roflsmiley:
    jojo, morgn weat ma holt no a eckle von da palatschinke ausm rechtn oawaschl ausahängen! :D

5. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

ma wia kaunst du do nein sagen :confused:

palatschinken - leckkaaaaa

mei hasi isst nit gern palatschinken - i kennt se 1x de wochn essn

do rinnt ma jetzt glei des sorfal im mund zaum :D

6. Ronja004

mit da marmelade mog i se weniga, do seinse ma zu siaß.

oba mit vanillesoße seinse ma nemma zu siaß :D

i bin a komische - kim i drauf dass marmelade zu siaß isch und vanillesoß nit zu siaß isch - isch des nit gleich siaß :D

7. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

wurscht, aum siaßastn isch imma nau nutella

i ess gern marillenmarmelade und topfenpalatischken

wenn i jetzt no weida drüber red,,,,,,,, nein - am wochenende werd i ma welche mochn

wenn i do so sitz, daun schau i aus wia a kloana budda
    mei waumpm steht ordenltich weg und wenn i drauf greif - jöössssasss
    wia im 4 monat ss

8. Ronja004

woasch wos - genau so schaug i heit a aus. hob sogor bei da hosn en oberstn knopf aufmochn miasn! :)
    entweder isch do a kloana elefont drin oda i bin wirklich übergeblaht! und i denk ma donn imma - hoffntlich bin i schwonga, weil sunscht hun i lei züegenommen! :eek:

9. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

10. Ronja004

11. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

so i muass mi jetzt hinlegn und amoi gscheit ausstreckn

i wünsch dir für morgen viel glück und hoff das dei wunsch in erfüllung geht

gute nocht und sog glei bescheid - i kauns sunscht nit dawortn

12. Ronja004

daaaanke beberl - i werd mi bemühen. i meld mi sobold da test wos onzoag - oda holt nix onzoag :D

ma, dauernd kimmp die mama in mei wohnung aufa - nocha muas i imma schnell wegscholtn - sunscht liestse parents&elternforum :D de soll jo no nix wissn, dasses bold a 4 enklkind obgebm soll :D

:wave: guate nocht und bis morgen früh - speib holt nit zwilde gell, bittschen

13. sunny81

sunny81 Gast-Teilnehmer/in

Bist zwar jetzt schon offline, aber meine Entschuldigung ist, bzw wäre dass ich bis halb 8 gearbeitet hab;) hoff das gilt!
    Schönen abend noch!
    lg

14. sunny81

sunny81 Gast-Teilnehmer/in

@ronja Viel Glück morgen beim testen! Werd ganz fest daumen halten:)

15. lenchen1982

lenchen1982 Gast-Teilnehmer/in

:wave:Guten Morgen!

ROOOOOOOOOONJA!!!!!!!!!!!! UUUUUUUUUND???????????????

War gestern Kotelett essen und dann beim Yoga und dann daheim hab ich den PC nimma eingeschalten.

LG hat gestern beim Urologen angerufen - Termin für die Untersuchung vorm Spermiogramm erst am 22. November! Und dann kriegt er eine Überweisung und muss fürs Spermaabgeben ins LKH Klagenfurt.

Naja, wenigstens hat er jetzt mal einen Termin und dann schauen wir weiter. Und vielleicht braucht er ja garnimma hin, weils schon eingeschlagen hat.

16. -sandra85-

-sandra85- Gast-Teilnehmer/in

Ronja du schlimme.. wir warten alle schon auf dein ergebnis :boes:

@lenchen hui das ist aber wirklich lang bis zu dem termin, aber wirst sehn mit den Clomis schlagts vielleicht schneller ein als du denkst :love:

Wie gez unsren Mamis?

Sunny, wolltest du nicht auch testen?
    Und wann gibt uns Lillly bescheid?

Ich warte jetzt eigentlich nur mehr auf die Mens, heute iist ZT30, somit sollte sie spätestens am MO kommen. Endlich Wochenende.. mich hats die woche gar nimma gfreut! :wave:

17. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

RONJA RONJA RONJA RONJA RONJA

@lenchen

da musst ja noch ganz schön lange warten - ich hoff die zeit zahhhhtt sich nicht allzu lange?! aber ist schon mal gut, dass er einen termin hat

18. lenchen1982

Ja, besser ein Termin in 6 Wochen (is eigentlich eh nimma sooooooo lang), als garkeiner.
    Was mich ein bisserl ärgert ist, dass meine FÄ gesagt hat, dieser Arzt (der einzige Uro im Bezirk) macht die Spermiogramme im Haus. Und jetzt will er erst eine Untersuchung und dann muss LG erst in die Andro-Ambulanz ins LKH Klagenfurt.

Naja, was solls. Die Zeit vergeht eh wieder so schnell und ich hoffe, dass wir den Termin garnimma brauchen werden!

WO BISCH DENN, RONJA??????????????

Vielleicht feiert se schon!:love:

19. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

entweder heult sie oder sie sitzt noch immer am klo und starrt den positiven test an

20. lenchen1982

Vielleicht sitzt se am Klo, schaut den positiven Test on UND plärrt wie a Schlosshund!:D:D:D

Diese Seite empfehlen

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden
  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden