1. Reden wir miteinander ...

Liebe(r) Gast, tausche dich mit uns über die Themen aus, die dich gerade beschäftigen. Falls du es aushältst zu erfahren, was Außenstehende darüber denken. ;-)

Information ausblenden

ab in den 2.üz (teil 3)

Dieses Thema im Forum "FORUM | Reden wir miteinander ..." wurde erstellt von bebo, 1 Oktober 2007.

1. Ronja004

Ronja004 Gast-Teilnehmer/in

hosch an dokta, der di eventuell a bissl unterstützen tat - i moan mit kronkschreibm?

weil nocha was supa! orbeitesch in an büro, oder?

2. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

bei uns san die doktern supa locker
    des wär kein problem

jo, sitz im büro
    bis 13.00 sind ma zu zweit und danach bin i gonz alloan bis 17.00

Den Anhang 208155 betrachten oba a guat, sunscht kennt i net so ausgiebig trautschn mit dir

de det ma nähmli dauernd übert schulter guckkn :D

3. Ronja004

alloan isch woll viel feiner als mehrere. i woas lei, wie i no im therapiezentrum georbeitet hon, wor i am onfong oft freitog nochmittog alloan. herrlich woa des!

jo - nocha geh in kronknstond! wos überlegsch du eigntlich no? wenn du eh no nie woasch in dem joa! :hug:

4. Samsara

Samsara Gast-Teilnehmer/in

Hallo Mädels!
    Hatte Dienst und bin gerade heim gekommen! Hab dann den halben Billa geplündert, weil ich so hunger hatte. Hab das letzte Mal um 7 gegessen. Früher wars mir egal wenn ich erst nach 14 uhr wieder was esse, aber seit ich schwanger bin, halt ich das nicht aus. [​IMG]
    Heut hat mich mein Zwuck mal verschont. Im Bauch ziehts bis jetzt noch nicht. Kommt sicher am Abend wieder, Dafür wars gestern den ganzen Tag!
    Gekotzt hab ich noch nicht. Ich denke und hoffe ich bleib verschont davon:D

5. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

unser hausarzt hat zugesperrt

ich müsste mir einen neuen suchen - gut der kennt mich net und schreibt mich
    wahrscheinlich nicht gleich 2 volle wochen krank

dann geh ich arbeiten und nach 2 wochen lügerei (magendarmkrippe usw) sag ich dann
    ich bin schwanger
    toll - net nur blöd, dass ich 10 wochen die ss verheimlicht hab
    sonder auch noch den krankenstand erlogen hab

was sollt ich denn drauf sagen::: pfau ss und krippe - wie war das denn? da durften sie ja gar keine medis nehmen, oder??

des geht ma sicha am keks:mad:

6. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

hallo samsara :wave:

na sei froh, dass dir noch nicht übel ist

jeden morgen ist mir sauschlecht und heut hab ich schon gekotzt
    recken tuts mich öfters am vormittag - da umarme ich die klomuschl (supsi)

Den Anhang 208161 betrachten

ab mittags ist es dann immer wie weggeblasen!

ja und hunger hab ich auch die ganze zeit :D

7. Samsara

Samsara Gast-Teilnehmer/in

bin echt froh, dass ich verschont bin. Kann aber noch kommen. Ich hoffe aber nicht!

Ab der 12. Woche verschwindet die Übelkeit fast immer. Hoff für dich, das es früher aufhört!

8. -sandra85-

-sandra85- Gast-Teilnehmer/in

Huhu mädls!

ich hatte heute leider viel zu tun und bin daher nicht zum schreiben gekommen!

mit meinem befund wirds die woche eh nix mehr, Fa hat schon zu und morgen auch! naja ich hoff ich weiss nächste woche mehr, sonst ist das rezept bald ungültig :rolleyes:

genau was ist mit kerstin? ich hoff bei ihr ist alles ok?

Bebo blöd mit der kotzerei.. aber wirst sehn wird bald besser werden ;) und wegen krankenstand, man kann ja auch verkühlt sein wenn man ss ist.. und wegen der übelkeit kannst ja schon mal 3tage ohne arzt in stand gehn

9. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

ich wollt einfach die 4 wochen bis zum mukipass irgendwie runterbiegen

muss ma das nochmals durch den kopf gehen lassen!

und die tageweisen kranktage nehm ich mir dann sporadisch wenn ich die ss endlichmal bekanntgegeben hab..... da könnens eh nix sagen!

schade, dass sich dein befund nun bis nächste woche rausschiebt
    blöd gelaufen?! immer wenn man auf was wartet - kommen die dümsten sachen dazwischen. wie verhext :mad:

komisch, dass die kerstin nicht online ist - hoffentlich ist da nix schlimmes dahinter :confused:
    vielleicht ist sie krank oder ihr pc ist kaputt.....

10. Ronja004

he - do isch jo imma mehr tote hose! onscheinend gibs do zuviel ss-viren! :D

ma i bin so geblaaaaaaaht - wenn i ma mit ana stricknodl in bauch stechn tat, tats wahrscheinlich lei mehr "pfffffffffffüüüüüüüüüüüüüüüüüüüühhh" und die ronja londet in südafrika! :D mitn teddy an da hond. :D

so - morgn steht also da test an. *zitterbibberschlotter* oba irgendwie glaub i nimma dron - jo bebo i woaaaaaaaas - hon heit so rötliche fadelen im schleim gfundn! auf da oan seitn kenn i de zwoa no nit - oba auf da ondan seitn - bluat ischt schlecht, oda? :confused:
    oba vor da mens hon i imma meine brustschmerzen, de sein oba nit do.

also - wer ma sehn wos los isch. :)

11. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

stimmt, wo sind die mädels alle??

wir zwei sind die einzigen die jeden tag plaudern, stimmt´s?

lausige weiber, erhlich... :D

oba wia hobn jo uns zwoa - und des isch jo a nit schlecht
    mia daugt´s mit dia plaudern und schwafen

muass ma schnell mein toast herholn sunscht verbrennt a ma!

12. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

sodale! bin scho wieda da

mit an lecka toast und an kirschnsafterl
    ketchup derf a nit fehlen....

mein kater schnorrt mich wie immer an und würd ma am liebsten ins teller kraxeln

ach ja, mein freund hat den flieger verpasst :eek:
    musste 3 stunden am flughafen warten und kommt heut erst um 22.00 nach haus
    typisch wiedermal net auf die uhr geschaut.

und wegen deinen fadelen - denk nit drüber nach!
    vielleicht stösst deine gebärmutter ein paar brocken ab - kann gut sein
    oder du bekommst sogar leichte schmierblutungen - kann auch gut sein
    manche haben sogar noch normal die mens - kann auch der fall sein

morgen endlich wird getestet :hug: oder traust di nit :D
    dann test eben erst samstag oder sonntag....

13. Ronja004

jo, des schwafln mit dir taug mir a - jedesmol wenn i einakimm und du bisch nit do, nocha denk i ma, ma so longweilig! :hug:

flieger verpasst isch nix lustig. so long wortn aufm flughafn - a longweilig! :D

nana, i test morgn sicha amol - bin viel zu neugierig. muss mi aber auf an weißn streifn a einstelln sunscht bin i lei enttäuscht

14. Ronja004

ah - dei kater isch jo wie da hund von die schwiegereltern. wenn i ihn auf da alm mithon, lafta ma bis in die speis noch und haxlt mi dauernd, weil er nur schaug wos i guats in da hond hon und nit aufpasst ob i vielleicht auf ihn draufsteign kinnt. und wenn i während dem essn die hond amol untan tisch tua, nocha beißta eine voa lauta gluschtig.

und da olte hund isch dauernd während dem essn voam backrohr gelegn und hot in die scheibe gschaut - so quasi - wos geht des mi an!! dabei hota uns zuagschaut und hot nur drauf gewortet ob a brockele obafollt. :D
    weil wenn er uns zuagschaut hot, hotn da schwiegervota gschwind vaschickt :D

15. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

du solltest holt schon auf ollas gefasst sei

die chance steht 50:50

oba i glaub fest draun :hug:i was nit warum, oba isch holt so

den toast hob i scho verputzt und an zweiten kaun i nit essn - weil i kan schinken mehr dahoam hob
    a schas nit woar?

manchmoi denk i ma: i hob gor kan hunga und bin satt - 5 min später stopf i ma scho wieda wos eini :confused: so wie jetzt hob kan hunga ghobt (ehrlich) und daun isch der toast quasi wia von alloini in toaster g´sprunga
    zzz :D

wosch gibt´s denn heit in tirol?

16. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

morgen nur amoi aufstehn und speibn :D daun isch wochnende und i kaun liegnbleibn

muss wahrscheinli a aussahupfa für´s klo, oba kaun mi daun gmiatlich wieda in de hapfn haun....

jetzt hob i ma a duftlamperle aunzundn! i riach des gern, du a?
    mmmhhh

17. Ronja004

jooo - vor ollm vanille! do kunn i mi dumm und deppat riachn!

bei mir gibs heint - i glab nix! heit isch schmalhans küchenmeister :D. i bin so geblaht, i hon goa net amol an hunga. sauf oba tees in oana tour. zerscht woas a schworza tee, do isch von da fruah no wos übriggebliebm. und hetz moch i ma grod an mogntee - in da hoffnung, dass die blähungen entweichen! :hug:

hon heit einghazt - donn hots sooo ongfongen zu rachn. wie i noch ana holbm stund wieda wos gsechn hun hots ma gereicht und i huns hoazn wieda sein gelossn! :mad:

i bin eh schun gsponnt auf morgen! :D

18. Ronja004

wos isch eigntlich mit da lilly - wollt de nit testn? :confused:

19. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

kennst den mogntee von willi dungl?

pfau der isch lecka!

spätestens um 20.00 kriagst eh an hunga - wort nua!
    des kenn i von mir. daun kaun i nit eischlofa und des hoss i wia di pest

oba jetzt wirkli - frog ma moi gaunz laut wo de aundern san :confused:

20. Ronja004

jo den hon i eh a do - en magenfreund! der isch wirklich guat.
    trink hetz oba den magenfroh von tetesept, isch nit so guat, oba der hilft im darm a bissl kimmp ma vor.

da ollabeste tee isch da atme dich frei von da teekanne. do isch die konne glei laar!

jo - komisch dass koane kimmp! liegnse aufm oktobafest oda wos?

Diese Seite empfehlen

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden
  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden