1. Reden wir miteinander ...

Liebe(r) Gast, tausche dich mit uns über die Themen aus, die dich gerade beschäftigen. Falls du es aushältst zu erfahren, was Außenstehende darüber denken. ;-)

Information ausblenden

ab in den 2.üz (teil 3)

Dieses Thema im Forum "FORUM | Reden wir miteinander ..." wurde erstellt von bebo, 1 Oktober 2007.

1. lenchen1982

lenchen1982 Gast-Teilnehmer/in

Gesagt wurde mir auch 1 Woche. Gedauert hats 2!

2. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

i hobs schon gelesen

und passt jo genau! wennst morgen schon positiv testest - daun kimmt da der fa grot richtig :D

um 9.00 hob i mitarbeitergespräch und i hoff dass mi der nit wegen ss anredet

hab ich euch eh erzählt, dass momentan bissi komisch war in letzter zeit
    und de ganzen ss weiber kommen im märz zurück

bin scho a bissi nervös

3. Ronja004

Ronja004 Gast-Teilnehmer/in

ageh - des wa ma jo a gonz schiene firma! selbst wenna di onredet auf a ss. du bisch auf der sicheren seite. in dem foll musch heint noamol zum fa flitzn und a bestätigung holn. nocha bisch unkündbar. innerholb 12 togn glab i, missch die bestätigung holt obgebm.

ma - des hon i olls bei da unternehmerprüfung im märz gelernt! *graus* wundert mi eh, dass i ma des olls damerkt hon! :rolleyes:

hetz bin i gsponnt wies morgen werd. mei mandl hot gestan gfrog, warum i testn misset - ob des da fa nit kenn tat :D. ach - is der putzig!
    nocha hon i in gfrog oba nit viawitzig isch - nocha schreiba; und wie!!!!

4. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

dein mandi gfreit sich sichalich, wennst erm morgen schon SCHWANGER entgegenschrein kannst

und i moch schon fingertraining :D wenn i morgen massenhaft glückwünsche schreiben muss - i sog das, da kenn i nix - i werd di damit überschütten :)

mei hasi is heit um 4.00 in da früh ins ausland geflogen
    oba kummt heit eh wieda heim

de wollten das er für 3-4 monate ins ausland geht
    jetzt :confused:

5. Ronja004

jo hetz woat holt amol bis morgn isch - nou isch jo goa nix sicha dass i überhaupt ss bin. tua deine fingersehnen lei nit überdehnen :D

oi - do hot dei hasi oba fria aufstehn missn! :hug:
    und 3 - 4 monate isch long, oba geht a herum. er derf sicha es wochnend hoam, oda? :hug: i bin in der hinsicht eh schun erfahren!
    vielleicht brauchta jo doch nit weg. mei schwoga isch a für 14 toge in shanghai. er sog; grausigs essn, er suacht sich lei mehr pizzarestaurants, oder macdonalds, oda american food. orbeitn tuata im 40 stock schlofm im 30. deswegn kimp morgn mei schwesta aufa mit die kinda. de hot a diandl und an buabm. da bua weat 5 und isch oanfoch zum onbeissn. i kinnet den obknuddln bis in olle ewigkeit amen.

6. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

er hat eh gleich "nein -sicher nicht" zu seinem chef gesagt

aber man weis ja nie, was da noch alles kommt

shanghai da gibts leckere katze gedünstet :D

7. Ronja004

spinnsch du? a gedünstete katze?! :eek: na wäh - sowos kinnt i nie essn! hon amol im tv gsehn wiese an hund gekocht hom - graaaaaaausig!

hosch besprechung schun ghob?

8. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

na do rührt sich keiner

vielleicht hobns vergessn :rolleyes:

und i sog a nix :D

9. Ronja004

a guat - donn konns jo so wichtig nit sein! :D

10. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

nein wichtig is sicher net

jeder kommt 1x im jahr zum gespräch!! jetzt is grod wieda de zeit

i scheiss mi eh net an - oba wehe de redn mi direkt auf a ss an - daun boschts :mad:

11. Ronja004

und woasch dron?

i hon heit is gfühl mei bauch isch viel zu kloan! komisch! dauernd zwickts irgendwo wenn i geh!

12. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

de hobn mei gespräch sicha verschobn

oba mocht nix

zwick zwack - des kenn i auch

MORGEN endlich wiss mas alle! spann uns jo net lange auf die folter
    glei bescheid sagen
    nit erst um 9,00 oder später - glei in da früh :)mad: sonst gggrrrr faung i zum knurrn aun)

13. Ronja004

ah - eh lei knurren - beißn eh nit, oda. weil knurren kun mei teddy a. der isch a grod in die gossn gelottat.

es kun oba sein dasses morgn no a bissl zu früh isch, gell

und des zwick zwack isch a nit goa aso angenehm :D

14. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

also i hätt am freitag die mens kriegen sollen und hab schon am montag positiv
    getestet

aber schau ma wie´s bei dir ausschaut - i hoff morgen is des thema endlich vom tisch und wir können dich mit gewissheit zu den SCHWANGEREn zählen

I HUPF DAUN UND SING - I TAUNZ DAUN UND SPRING - I SCHREI DAUN UND GFREI MI NARRISCH FÜR DI

15. Ronja004

:hug:

:D oba nit in da firma, bitte gell - weil sunscht mussches erzählen und donn kimps mit sicherheit dazua dass du dei ss a sogn musch! :D

16. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

heut in der mittagspause hat unser chef erzählt

vor ein paar jahren hab ich im spass zu einer mitarbeiterin gesagt:
    frau xx war der herr yy schlimm und sind´s jetzt vielleicht schwanger?!
    die frau xx war aber wirklich ss und hat´s noch net in der firma gesagt
    die war auf diese meldung so perplex, dass sie net gwusst hat - wieso? weis der das schon?? die dame ist sich dann beim betriebsrat beschweren gegangen

na was sagst jetzt? und ich wieder mittendrunter.... hab gar net lachen können :eek:

17. Ronja004

na ehrlich! ma - des gibs jo net. :D:D:D

i hätt wahrscheinlich an bledn spaß gerissn! so wie i holt bin.:D

des isch oba eh a cooler chef, wenn er so fein erzählt.

18. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

san do nur wir zwei online, oder wie:confused:

:pumpkin2: arbeiten die anderen weibsner alle brav, oder wie??

ma richtige streberhaxn :D

i überleg schon ob ich nächste wochen in krankenstand gehn soll??

19. Ronja004

schaut so aus - hon i mi schon am vormittog gfrog! hon ma gedocht, die kerstin schaut hetz öfter eina, weilse im ks isch!

warum ks? wegen dem chef sagen - oda wie :confused: oda hots a leidn irgendwo?

ma - mia wa des wurscht, i ganget oanfoch in den ks. sog du hosch die speibersucht :D

20. bebo

bebo Gast-Teilnehmer/in

ich war heuer das GANZE JAHR noch nicht im krankenstand

und so zöger ich halt die blöden 4 wochen raus (weil ich dann endlich den mukipass krieg)

ausserdem ist nächste woche eine im urlaub - da müsst ich nachmittags die vertretung mitmachen :mad:

ja würd mich auch interessieren was die kerstin den ganzen tag zuhause macht????

und alle anderen sind auch nimma fleissig am schreiben :(

Diese Seite empfehlen

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden
  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden