1. Reden wir über...

Liebe(r) Gast, poste einen Link zu einer anderen Website (Nachrichten, Videos, Artikel, TV-Sendungen, etc.) und starte eine Diskussion darüber! Der erste URL-Link im neuen Beitrag wird als Screenshot eingeblendet!

Information ausblenden

mei hamster

Dieses Thema im Forum "ZWEITES | Reden wir über ..." wurde erstellt von doc.steel, 12 März 2008.

1. doc.steel

doc.steel Gast-Teilnehmer/in

a klana bua kummt ins puff, in da haund hod er an dodn hamster.
    wia eahm die schefin frogt wos er do wüü, sogt er:
    "i hätt gern a hur, die wos in tripper hod!"
    "jo um gotts wüün burschi, fia wos brauchstn a madl wos in tripper hod? bei mir san nur gsunde mentscher! so ane hob i ned!" sogt die puffmutter gaunz daschreckt.
    owa wäu der bua ned locker lossn hod und an flins a ghobt hod, immerhin hod er mit zwaa hunderter ummadumgwachelt, hods eahm auf zimmer 3 auffegschickt.
    wia er wider owakumma is, hods eahm gaunz neigierich aufghoidn und gfrogt, wegn wos er do an dodn hamster mitnimmt.
    drauf erklärt er ihr wiaso des so is:
    "des is gaunz afoch. wann i hamkumm puder i mein babysitter, dann hods in tripper. wann daun mei papa in babysitter hambringt, wird er's aa pudern. daun hod mei papa aa in tripper.
    wann er daun nochher no mit meiner mama pudert, hod mei mama aa in tripper.
    und wann daun am vurmittog da briaftroger kummt und mei mama pudert, hod er aa in tripper....der oasch der blede, wos auf mein hamster gstiegen is.

Diese Seite empfehlen

1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden
  1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden